.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازديد وزير دفاع از پارك علم و فناوري استان گيلان

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح كه براي شركت در دوازدهمين همايش صنايع دريايي به استان گيلان سفر كرده است، از پارك علم و فناوري اين استان بازديد كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از اداره كل تبليغات دفاعي وزارت دفاع، سردار وحيدي در جريان اين بازديد با آخرين طرح‌ها، ابتكارات و نوآوري‌هاي نخبگان استان گيلان آشنا با صاحبان اين طرحها ديدار و گفتگو كرد.
وزير دفاع در جمع مسئولان و دست‌اندركاران پارك علم و فناوري استان گيلان طي سخناني اظهار داشت: خدمتي را كه شما به آن همت گماشته‌ايد، از بزرگترين خدماتي است كه در نظام جمهوري اسلامي ايران صورت مي پذيرد.
وي حمايت دلسوزانه و پيگير از فكرهاي خلاق و برتر را اقدامي بسيار ارزشمند توصيف كرد و افزود: ظرفيتها و امكانات وزارت دفاع در خدمت نخبگان و صاحبان ابتكارات و نوآوريهاي برتر است.
سردار وحيدي تاكيد كرد: پارك‌هاي علم و فناوري بايد پشتيبان و حامي علمي دانشگاه‏ها و دانشجويان در پروژة علمي و كاربردي باشد.
وزير دفاع در پايان اين بازديد يادداشتي در دفتر يادبود پارك علم و فناوري استان گيلان ضمن تشكر و آرزوي موفقيت براي مسئولان و فعالان اين پارك تصريح كرد: ديدار با عزيزان اين مركز علمي را كه براي اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و در لبيك به نداي رهبر بزرگوار انقلاب اسلامي در بحر خروشان علم و نوآوري گام مي زنند و ايده‌ها و اقدامات ارزشمندي را تحقق مي‌بخشند، توفيقي بزرگ براي خود مي‌داند.
گفتني است پارك علم و فناوري استان گيلان بعنوان مركز رشد واحدهاي فناور در زمينة فناوري اطلاعات، الكترونيك، مكانيك، مواد و فناوري نانو، كشاورزي و زيست فناوري ، خدمات مهندسي و غيرمهندسي فعال است.
ايده‌هاي دريافتي در كانون شكوفايي خلاقيت در سال 88 ،101 ايده، ايده‌هاي مصوب و تحت پوشش 37 ايده، ايده‌هاي اجراشده و موفق 13 و ايده‌هاي در حال اجرا 24 مورد بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.